Nejlepší přepravní řešení v kompletní řadě Iveco Eurocargo - nákladní vozy s celkovou
hmotností od 6,5 do 18 tun. Vozy nabízejí nový, modernější styl a komfort.
Verze silniční:
Verze Eurocargo 4 x 4:
Nákladní vozy Iveco Eurocargo nabízí nový moderní vzhled kabiny, její aerodynamický tvar a příjemný interiér je výsledkem jednoho z největších italských designérských studií Stille Bertone.
K tuhosti skeletu kabiny přispívá čelní lepené sklo, k větší odolnosti proti korozi zase celopozinková kabina. Hladké linie dotváří nové boční vzduchové deflektory, které snižují odpor vzduchu a zároveň přispívají k udržení větší čistoty na dveřích a klikách od dveří. Všechny kabiny mají snadný přístup s jedním nebo dvěma širokými schody.
Po otevření dveří se zapne automatické osvětlení schodů.
Vozidla Iveco se vyznačují praktičností a vnitřním komfortem. Interiér je moderně koncipován, odpružená anatomická sedadla poskytují řidiči maximální pohodlí. Samozřejmostí je dostatečně velký odkládací prostor. Všechny ovládací prvky poskytují snadné ovládání. Na displeji palubního počítače v zorném poli řidiče pod volantem je možné navolit diagnostiku před odjezdem a v průběhu jízdy získat všechna potřebná data, například spotřebu paliva.
V nových modelech Iveco Eurocargo EURO 4 a 5 jsou použity upravené úsporné motory Tector, osvědčené již v provedení EURO 3. Poskytují nejvyšší úroveň výkonu a krouticího momentu a umožňují vozidlu výborné jízdní vlastnosti. Motory Tector, jsou speciálně vyvinuté pro Iveco Eurocargo. Vyznačují nízkými emisemi, vysokým točivým momentem, nízkou hmotností, snadnou opravou a nízkou spotřebou.
Iveco Eurocargo nabízí celkem 8 motorů ve dvou rozdílných konfiguracích s vysokotlakým vstřikovacím systémem:
- 4 válcové motory o výkonu 140, 160 nebo 180 koní
- 6 válcové motory o výkonu 180, 220, 250, 280 nebo 300 koní
Na výběr je 5, 6 a 9 stupňová převodovka.
K dispozici je výběr ze široké škály zadních náprav. Cílem je optimalizovat spotřebu paliva dokonce i ve velmi náročných jízdních podmínkách. Konstrukce předních náprav a řízení zabezpečuje vozidlům Iveco Eurocargo nízké nároky na údržbu a malé poloměry otáčení.
Eurocargo je konstruováno pro všechny typy nástaveb. Vyniká výjimečně silným podvozkem s paralelními ocelovými podélníky, uzpůsobenými pro snadnou montáž nástavby. Ve vozidle Iveco Eurocargo byl kladen velký důraz na aktivní a pasivní bezpečnost. Mezi důležité prvky aktivní bezpečnosti patří výkonné elektronicky řízené kotoučové brzdy na všech kolech, aktivní systém ABS a výkonná motorová brzda.
Součástí vybavení je samozřejmě imobilizér, který je vestavěn v klíči od zapalování a je propojen s elektronickou motorovou řídící jednotkou.
Funkce programovatelného tempomatu je integrována do řídící jednotky motoru. Řidič si může pro usnadnění řízení vozidla zadat požadovanou rychlost podle povoleného limitu a vozidlo jí stále udržuje, což mu zajistí bezpečnou jízdu podle pravidel silničního provozu.
Spojka
Jednolamelová spojka s talířovou pružinou. Průměr 14". Hydraulické ovládání
pedálem.
Řízení
Hydraulické s uzavřeným oběhem kuliček. Zámek řízení. Nastavitelný sklon a
výška volantu.
Přední náprava
Průřez dvojité "T". Náboje kol s ložisky "Set right", mazání olejem.
Zadní náprava
Se stálým převodem. Náboje kol s ložisky "Set right", mazání olejem.
Kola a pneumatiky
Standardní rozměr 245/70 R 19,5
Na přání: 265/70 R 19,5; 285/70 R 19,5; 10 R 22,5
Odpružení
Mechanické, parabolické listové pružiny, na přední nápravě s lineární a na
zadní s progresivní charakteristikou. Příčný zkrutný stabilizátor a teleskopické hydraulické
tlumiče na přední i zadní nápravě. Na přání: semieliptické listové pružiny na přední i zadní
nápravě.
Příčný zkrutný stabilizátor a teleskopické hydraulické tlumiče na přední i zadní nápravě.
Brzdový systém
Provozní a nouzové brzdy. Dvou okruhový vzduchotlakový systém. Vpředu i vzadu
kotouče s vnitřní ventilací a plovoucími třmeny, průměr kotoučů 377 mm, třecí plocha 602 cm2.
Jednoválcový kompresor 225 cm3 (na přání 360 cm3). Tříkanálový antiblokovací systém ABS, motorová
brzda na výfukovém potrubí. Parkovací brzda - mechanická s pružinovými válci. Působící na zadní
kola, vzduchotlaké ruční ovládání.
Kabina
Konstrukce z lisované oceli, střecha je vyrobena z plastu, zadní stěna je
bez oken, odpružení kabiny je čtyřbodové s tlumiči a pružinami. Hydraulické sklápění. Sedadlo
řidiče je vzduchem odpružené, nastavitelné ve 3 směrech, potažené tkaninou, vybavené opěrkou hlavy
a bezpečnostními pásy. Hlavní přístroje: otáčkoměr, tachograf, palivoměr, teploměr chladící
kapaliny, ukazatel tlaku oleje a vzduchu.
Na přání: palubní počítač.
Sedadlo spolujezdce - krátká kabina: pevné dvojsedadlo, bezpečnostní pásy a opěrky hlavy, opěradlo středního sedadla sklopné. Dlouhá kabina: pevné jednosedadlo s bezpečnostními pásy a opěrkou hlavy.
Vzduchové odpružení ZN (/P)
Čtyři vzduchové pružiny na zadní nápravě, rozsah zdvihu +120/-75 mm.
Elektronické řízení výšky podvozku (ECAS) s regulací za jízdy a autodiagnostikou. Příčný
zkrutný stabilizátor a teleskopické hydraulické tlumiče na přední i zadní nápravě.
Vzduchové odpružení PN a ZN (/FP)
Dvě vzduchové pružiny na PN, rozsah zdvihu +80/-60 mm, čtyři na ZN, rozsah
zdvihu +120/-75 mm. Elektronické řízení výšky podvozku (ECAS) s regulací za jízdy a
autodiagnostikou.
Palivová nádrž
Plastová, uzamykatelná, objem 200 litrů (na přání 280 litrů).
Elektrický systém
Napětí 24 V, baterie 2x110 Ah, (na přání 143 nebo170 Ah), alternátor 28 V, 70
A (na přání 90 A).
Truck Partner s.r.o.
Železničářská 975
348 15 Planá u Mariánských Lázní
IČ: 27967751
DIČ: CZ27967751
Tel.: +420 777 756 669
Tel.: +420 608 960 587
Fax: +420 374 798 069
E-mail: truckpartner@truckpartner.cz
Web: www.truckpartner.cz
Možnost úvěru, leasingu od 10% akontace
Copyright 2008 Truck partner spol. s r.o., powered by AUTANET CZ Group, s.r.o.